סוכך מקצועי בצפון

סוכך בצפון הוא דבר חשוב שיהיה לבית ולמרפסת. זה מגן עליהם מפני שמש וגשם. ישנם סוגים רבים ושונים של סוככים שתוכלו לקנות לבית ולמרפסת שלכם.

הסוג הראשון הוא הסוכך הנשלף. סוג זה של סוכך נסוג כאשר הוא אינו בשימוש ומתארך כאשר אתה צריך אותו. הסוג השני הוא הסוכך הקבוע. סוכך מסוג זה אינו זז ולכן יש להתקין אותו בבית או במרפסת לפני שתוכלו להשתמש בו להגנה מפני שמש או גשם.

סוכך לבית הוא סוג של גג שמורכב על קיר בניין החומר המשמש למטרה זו עשוי להיות קנבס, בד או חומרים אחרים.

סוככים משמשים בעיקר על בנייני מגורים ומבנים מסחריים עם חלונות גדולים. הם יכולים גם להגן על דלת כניסה לבניין או לכסות אזור חיצוני כגון פטיו או דק.

סוכך בצפון

בניית סוככים היא שירות הדורש כישורים והבנה מיוחדת להתאמה חשוב למצוא את איש המקצוע המתאים לתפקיד על ידי ניסיון והמלצות של לקוחות מרוצים.

לבנות סוכך דורש התאמה אישית ובנייה מיוחדת בהתאם לדירה ולמפרסת.

סוככים מרפסת בצפון – מהו סוכך למרפסת?

סוכך למרפסת הוא צל חיצוני שמתחבר לחלק החיצוני של המבנה. אלה עשויים בדרך כלל מבד שנמתח על גבי מסגרת, אך הם יכולים להיות עשויים גם מאלומיניום או ויניל.

סוכך מרפסת מותקן בדרך כלל בחלקו החיצוני של בניין בקצה של מרפסה אחת או יותר. הם משמשים לעתים קרובות כדי לספק צל והגנה מפני גשם, שמש ורוח לאנשים היושבים במרפסת.

כיצד לבחור את סגנון הסוכך המתאים לבית או למרפסת

סגנונות סוככים הם היבט חשוב של החלק החיצוני של הבית שלך. סגנון סוכך טוב לא רק ייראה טוב אלא גם יספק הגנה מפני השמש והגשם.

הצעד הראשון בבחירת סגנון הסוכך הנכון הוא להתחשב בגודל המרפסת או המרפסת שלכם. עליכם לוודא שתוכלו להשיג גגון שיתאים עליו. אם יש לך מרפסת קטנה, אז כדאי לך ללכת על סגנונות מסורתיים יותר כמו סוככים נשלפים או קבועים.

אם אתם אוהבים פחות לעבוד קשה יש גם את הסוכך חשמלי הוא דרך יעילה לספק צל לבית, מבלי שתצטרך לדאוג לפתיחה וסגירה ידנית של הסוכך. הם גם נהדרים אם אתה גר באזור שבו יש לעתים קרובות רוחות חזקות או סערות. הגוונים הנשלפים האלה יכולים להתמודד עם כל מה שאמא טבע זורקת עליהם!

להלן מספר תכונות שכדאי לשקול היכן לשים את הסוכך

– מיקום הבית שלך

– כיוון הרוח באזור שלך

– כמות אור השמש באזור שלך

מהם החומרים העמידים ביותר לסוכך?

החומרים הנפוצים ביותר בשימוש בסוככים הם ויניל, פוליאסטר וקנבס. עם זאת, ישנם חומרים נוספים שניתן להשתמש בהם גם לייצור סוככים.

ויניל הוא העמיד ביותר מבין השלושה והוא גם הזול ביותר. הוא מגיע בצבעים רבים ושונים ותוכלו למצוא אותו במגוון עוביים בהתאם למידת ההגנה שתרצו לחלון שלכם. ויניל קל לניקוי ויש לו גם הגנת UV שמונעת מהבית שלך לדהות בשמש.

פוליאסטר הוא סוג נוסף של חומר לסוכך שיכול להחזיק מעמד לאורך שנים בטיפול נכון. סוככי פוליאסטר מגיעים עם אחריות לכל החיים, אך הם יקרים יותר מויניל מכיוון שהם מחזיקים מעמד זמן רב יותר מאשר ויניל. אין צורך לנקות פוליאסטר באותה תדירות כמו ויניל כי הוא לא מראה לכלוך או אבק כמו ויניל אבל אם אתה מנקה פוליאסטר אז אתה צריך להשתמש במים קרים רק כי מים חמים יגרמו לבעיות התכווצות

אנחנו באלי סוככים נשמח להגיע אליכם הביתה ולבצע התאמה מושלמת של הסוכך לבית שלכם בהתאם לגודל ולצרכים – יצירת קשר

Tags: No tags

Comments are closed.