תחזוקת סוככים

אלי סוככים, בעלת ותק בתחום הסוככים מזה למעלה מעשרים שנה, מספקת שירותי תחזוקת סוככים על ידי צוותי עבודה מקצועיים. באלי סוככים תוכלו ליהנות מכל שירותי תחזוקת סוככים באמינות ובאחריות. הצוות שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולספק עבורכם את מגוון רחב ופתרונות מתקדמים בתחום הסוככים.

כל מה שחשוב לדעת על תחזוקת סוככים

תחזוקה נכונה של סוככים תוכל לאפשר לכם ליהנות מסוכך שלא רק נראה נהדר, אלא מתפקד נהדר גם בעונת הקיץ וגם בעונת החורף. תחזוקה נכונה של סוככים כוללת ניקיון הסוכך, הוצאה של עלים וחרקים שנתקעו בתוך מסילות הסוכך וכמובן שמירה על המנוע החשמלי, במידה וקיים, היא חלק מן השגרה. על אף שסוככים אינם דורשים טיפול מאסיבי, הרי ששמירה על התנאים האופטימליים של הסוכך, תאפשר את אריכות חייו.

לפניכם מספר טיפים מקצועיים שיוכלו לסייע לשמור על איכותו ואורך חייו של הסוכך.

שאלות נפוצות

האם ניתן לבצע תחזוקת סוככים באופן עצמאי?

בהחלט כן. כאשר מדובר בתחזוקה השוטפת, אין כל צורך בידע מקצועי. יחד עם זאת, כאשר עולה הצורך לבצע תיקונים או החלפת בדים, יש צורך לקרוא אך ורק לאנשי מקצוע.

מדוע יש צורך לחכות ליבוש הסכך לפני הגלילה?

גלילת סוכך הרווי במים עלולה לגרום לכתמי עובש ולבלאי של הבד. המתנה לייבוש תאפשר לנו לשמור על אורך חייו של הבד לאורך שנים רבות יותר.

האם ניתן לתקן קרעים בסוכך?

הצוות המקצועי של אלי סוככים מאפשר לכם ליהנות משירותי תיקון הבדים במידת הצורך. יחד עם זאת, חשוב לקרוא לנו בהקדם על מנת שהקרע לא יגדל או יתרחב.

מתי יש צורך להחליף סוכך?

במרבית המקרים, כאשר הותקן סוכך בצורה מקצועית, הרי שהוא יכול לשמש אתכם לאורך שנים ארוכות וללא בלאי. במידה ומדובר בהתקנה חובבנית, הרי שיתכן שכבר כעבור שנים אחדות תיאלצו לבצע החלפה.

האם ניתן להחליף רק את הבד?

בהחלט, החלפת בד דראלון או בד שמשונית מאפשרת לנו ליהנות ממראה חדש ואיכותי, כמו גם הגנה טובה מפני השמש והגשם. כאשר המסילות והבסיס של הסוכך איכותי, ניתן לבצע החלפת בד בלבד.