סוכך חניה לרכב

חברת "אלי סוככים" מתמחה ביבוא ובהתקנה של מגוון סוככים ובעלת מוניטין רב. אצלנו ניתן למצוא מגוון סוככים בהתאמה אישית, ביניהם סוככים לרכב ואופציות לקירוי החניה. באלי סוככים תוכלו לקבל הכוונה נכונה וייעוץ מקצועי כדי להתאים את הסוכך באופן מושלם לתנאי השטח באופן דקורטיבי ובמחירים משתלמים ללא תחרות. לקבלת פרטים נוספים וייעוץ מקצועי, צרו עמנו קשר.

מי לא זכה לחוות את התענוג המפוקפק ולהיכנס לרכב לוהט שעמד שעות ארוכות בשמש? הרכב חם, מחניק, כל אביזרי המתכת לוהטים ולוקח זמן רב עד שהמזגן מקרר את הרכב. גם בחורף, הכניסה והיציאה מהרכב עלולה להיות חוויה לא כל כך נעימה.
כמובן שלא לכל אחד יש חנייה תת קרקעית בבניין ורובנו מחנים את הרכב ברחוב, חשוף לפגעי מזג האוויר ולאקלים הישראלי.
החדשות הטובות הן שאפשר למנוע זאת ולשדרג את החנייה בקלות. קירוי החניה באמצעות סוכך מיוחד ישמור על קרירות הרכב בקיץ ויגן על צבע הרכב מפני נזקי השמש הקופחת.

סוכך לרכב

 סוכך חניה לרכב הוא פתרון פרקטי ויעיל לשמירה על צבע וניקיון הרכב. עם העיצוב המגן שלו, הוא מגן על הרכב מפני נזקי השמש, מונע דהייה או קילוף של הצבע עקב חשיפה ממושכת לקרני UV מזיקות. על ידי יצירת אזור מוצל מעל המכונית, הסוכך משמש מחסום מפני החום הלוהט של השמש, ומבטיח שצבע המכונית נשאר שלם. בנוסף, במהלך חודשי החורף, לסוכך החניה לרכב תפקיד מכריע בשמירה על ניקיון הרכב. זה מונע מגשם ופסולת אחרת להצטבר על המכונית, מבטל את הצורך בניקוי תכוף ומפחית את הסיכון לשריטות או נזקים הנגרמים מהגשם. הסוכך מכסה את המכונית במלואה, מספק מגן מפני הגורמים הקשים במהלך החורף, ובמקביל חוסך זמן ומאמץ בכל הנוגע לניקוי ותחזוקה. סוכך חניה לרכב מציע פתרון יעיל ונוח לשמירה על מראה הרכב בכל ימות השנה, תוך הקפדה על רכב נקי ומוגן היטב.

חניה מקורה לרכב

 

חניה מקורה מספקת יתרונות רבים לבעלי רכב. אחד היתרונות העיקריים הוא שהוא מגן על צבע הרכב מפני נזקי השמש. קרני השמש היוקדות עלולות לגרום לצבע המכונית לדהות עם הזמן ולגרום לה להיראות עמום ולא מושך. עם זאת, עם חניה מקורה, ניתן להפחית את הנזקים, הסוכך מונע מקרני השמש המזיקות לפגוע ישירות במשטח המכונית, ובכך שומר על צבעה והברק שלה לאורך זמן רב יותר. בנוסף, חניה מקורה גם שומרת על ניקיון הרכב בעונת החורף. במהלך החודשים הקרים יותר, גשם וטל עלולים להצטבר על מכונית שחונה בשטח פתוח, מה שהופך אותו ללא אסתטי. עם זאת, עם מקום חניה מקורה, המכונית נשארת מוגנת מפני פגעי מזג אוויר חיצוניים, ומפחיתה את הטרחה של הנקיון התכוף. זה לא רק חוסך זמן אלא גם עוזר לשמור על מצב המכונית על ידי מניעת שריטות פוטנציאליות או נזק שנגרמו ממזג האוויר. בסך הכל, חניה מקורה נותנת פתרון מצוין לבעלי רכב המעריכים את המראה והניקיון של רכביהם, ומבטיחים שהם נשארים במצב מעולה ללא קשר לתנאי מזג האוויר

יתרונות

ישנם מספר סוגים של חניות מקורות לרכב וניתן לבחור את העיצוב כך שיתאים למראה העיצובי של הבית ויחמיא לו.
ההבדל בין סוגי הקירוי השונים טמון בסוג הכיסוי: סככה קשיחה לרכב יכולה להיות מורכבת מארבעה עמודים או משניים בלבד, בהתאם למגבלות המקום והיא יציבה ועמידה במיוחד לאורך זמן.

אפשרות נוספת היא לבחור בכיסוי בד שהתקנתו קלה ומהירה יותר. הבד עשוי יריעות שמשונית חזקות ועמידות. ניתן להתקין את הכיסוי על עמודים או לחבר אותו ישירות לבניין.
אפשרות נוספת היא לבחור בסוכך לחניה המאפשר קיפול וניידות של הסוכך ומיועדים למקומות בהם אין אפשרות לקבע את הסוכך למקום.

הסוככים לרכב מותאמים לתנאי מזג האוויר הישראלי ועמידים בפני גשם, שמש, רוחות וברד.
הם מחזיקים מעמד לאורך שנים ואינם מחלידים.
המגוון הקיים בשוק עלול לבלבל ולכן את סוג הסוכך יש לבחור באמצעות ייעוץ של חברה מקצועית.
נציגי השירות המיומנים של חברת "אלי סוככים" ישמחו להמליץ על הסוכך המתאים ביותר תוך התחשבות בכל הדרישות.

בין אם מדובר בהתקנת סוכך לחניה, בקירוי הרכב באמצעות בד או סככה קשיחה, "אלי סוככים" זו הכתובת.

אצלנו תוכלו למצוא סוכך חניה בייצור בלעדי במידות 5 על 2.80 / חניה כפולה במידות 5 על 5.

קטלוג מוצרי סוכך חניה לרכב לבחירה

שאלות נפוצות

בין הסוגים של סוככים המשמשים להגנה על הרכב מפני נזקי מזג האוויר, כאשר אין בנמצא חנייה תת קרקעית, ניתן למנות את הסוככים הקבועים, שיכולים להגיע עם כיסוי קשיח או גמיש, וכן סוככי זרועות מתקפלים.

תלוי באיזה סוג של סוכך מדובר. סוככים קבועים עם כיסוי קשיח, מצריכים בדרך כלל קבלת אישורי בנייה מהרשויות.
לעומת זאת, לסוככים קבועים עם כיסוי גמיש, מתקפלים או ניידים, בדרך כלל לא נדרשים אישורים.

סוככים קבועים בנויים בדרך כלל בדומה לפרגולה, ועשויים מחומרים מגוונים, בהתאם לדרישת הלקוח.
כל למשל, ניתן להקים את המבנה שלהם מעמודי עץ או מתכת, המעוגנים בקרקע, שעליהם מונח שלד התקרה, הנושא עליו את החיפוי.

חיפויים קשיחים יכולים להיבנות מרעפים, לוחות PVC, פח גלי, מוטות במבוק ועוד.

חיפויים גמישים עשויים בדרך כלל מיריעות שמשונית או סוגי בד אחרים העמידים בפני גשם, ועשויים להימתח על עמודים או להתחבר ישירות לקיר.

סוככים מתקפלים לרכב, עשויים מזרועות ממתכת אל חלד, שגוללות בד ייעודי גמיש ועמיד.

בחברה אנו מקפידים להשתמש רק בחומרי הגלם האיכותיים ביותר על מנת לספק ללקוחותינו סוככים עמידים ומעולים שישמשו אותם לאורך זמן רב.

בהחלט ניתן! סוכך מתקפל או סוכך זרועות, יכולים לתת פתרון כאשר ההגנה לרכב נחוצה רק בחלק מימות השנה, ובעיקר מפני השמש.
סוכך מתקפל יכול להגיע עם מנגנון חשמלי מתקדם, לטובת נוחות השימוש.
יחד עם זאת, יש לציין כי סוכך קבוע עם חיפוי קשיח, עמיד יותר בפני רוחות, ומגן באופן מלא יותר מפני גשם ורטיבות.