סוכך למרפסת ונגד גשם

אין ספק כי סוככים הם הפיתרון הזמין והיעיל ביותר להגנה בפני השמש ובפני הגשם. אלי סוככים מתמחה מזה 20 שנה בייעוץ, ליווי, ייצור והתקנה של כל סוגי הסוככים, ברמת האיכות הגבוהה ביותר ובשירות אישי ומקצועי.כים מתקפלים יתרונות רבים. הדינאמיות שאלה מעניקים הופכת אותם לבחירה המועדפת על רוב האנשים.

סוככים למרפסות

מרפסות השמש בבתים פרטיים, מסעדות, עסקים ואף מפעלים מאפשרות לנו ליהנות מהאוויר הפתוח ומאור השמש. יחד עם זאת, השמש החזקה בעונת הקיץ החמה בישראל, כמו גם הגשם בעונת החורף, מצמצמים לנו את אפשרויות הבילוי והשהייה במרפסת.

על ידי התקנה של סוכך למרפסת אנחנו למעשה יכולים למקסם את זמן השהייה שלנו. בעונת הקיץ נוכל ליהנות מן המרפסת, אך גם ליצור הצללה וקירור של מזג האוויר, בעונת החורף, הסוכך יספק לנו פיתרון איכותי כנגד הגשם.

יתרונות הסוכך

התקנת סוכך במרפסת המספק הצלה והגנה מפני הגשם טומנת בחובה מספר יתרונות משמעותיים:

כאמור, הסוכך מספק לנו שני פתרונות איכותיים במוצר אחד, מצד אחד הגנה אל מול השמש החמה, ומצד שני הגנה אל מול הגשם. סוככים נגד גשם מאפשרים לנו לשהות במרפסת ולא להירטב, כמו גם למנוע מצב של חדירת מים אל המרפסת בעונת החורף הגשומה.

על ידי התקנה נכונה של הסוכך, ובניית הסוכך על פי מידות וצרכי המרפסת והמשתמשים בה, ניתן להשמיש את המרפסת כאזור המרכזי לבילוי בכל עונות השנה.

קטלוג מוצרי סוכך למרפסת ונגד גשם לבחירה

שאלות נפוצות

היתרון המשמעותי של סוכך על פני אפשרויות אחרות הינו בעצם היותו פונקציונאלי במיוחד, אנחנו יכולים לשלוט על סוג הקירוי המתאים לנו בכל רגע נתון, בין אם באמצעות מנגנון ידני או מנגנון חשמלי.

כמעט כל סוג של סוכן יתאים למרפסת, אך ישנם מספר סוגי סוככים אשר מומלצים יותר, ביניהם סוכך זרועות המאפשר לנו פתיחה וסגירה חשמלית של הסוכך, סוכך מסילות המעניק לנו אלמנט של פרגולה וכן סוכך מתקפל.

על מנת ליצור התאמה מקסימאלית גם לעמידות אל מול השמש וגם לעמידות אל מול הגשם אנו משתמשים בבדים איכותיים ומיוחדים המספקים מענה אופטימאלי לשני המשתנים הללו.

הצוות של אלי סוככים יגיע אל המקום בו אתם מעוניינים להתקין את הסוכך, לאחר בדיקת הפרמטרים והנותנים הפיזיים של המקום, כמו גם הצרכים האישיים שלכם, נוכל לספק לכם את הפתרון הטוב ביותר. כל סוכך נבנה בהתאמה אישית ללקוח.

בוודאי. כל מוצר מבית אלי סוככים נעשה בשימוש של חומרי הגלם הטובים ביותר, אנחנו מספקים אחריות מלאה על כלל המוצרים אותם אנחנו מייצרים, כמו גם על ההתקנה.