גג אלומיניום מבודד

גג אלומיניום מבודד הוא סוג מיוחד של גג, בעל יתרונות מגוונים. נציג להלן את היתרונות של הגג הזה ולאילו יישומים הוא יכול להתאים.

פתרון לסגירת מרפסת

תחילה חשוב להביא בחשבון שנדרש איש מקצוע מיומן על מנת להקים גג אלומיניום מבודד באיכות גבוהה. הקמת הגג עשויה להצריך שימוש בתשתית מסוימת, על מנת להקנות יציבות. אחד היישומים החשובים של גג מהסוג הזה הוא לטובת סגירת מרפסת. סגירת מרפסות בשיטה זו יכולה לייצר פינת אירוח, פינת עבודה או אפילו חדר מגורים לכל דבר. לאחר הקירוי והסגירה, ניתן לפי הצורך לחמם או למזג את החלל. כך ניתן להקנות הגנה מלאה מרוחות, גשם, קרינת השמש וכיוצא בזה.

מתאים ליצירת חדר על הגג

יישום נוסף, מלבד סגירת מרפסת, הוא הקמת חדר על הגג. כאשר לא רוצים להשקיע זמן רב או כסף רב בבנייה בשיטה הכבדה הרגילה, ניתן לעשות זאת בבנייה קלה. בעזרת בניה קלה בשילוב גג אלומיניום מבודד, אפשר ליצור חדר על גג, לכל מטרה. זו יכולה להיות פינת עבודה או מחסן. ביחידה גדולה ניתן להשתמש גם לטובת השכרה של יחידת מגורים (ליצירת סוג של נכס מניב). יש לציין כי אנו לא נכנסים כאן לנושא הרישוי או ההיתרים, זה נושא למאמר בפני עצמו.

סגירת אזור מקורה לעסקים

גג מבודד מאלומיניום יכול להתאים גם ליישומים עסקיים. כך למשל זה יכול להתאים בתור יצירת שטח אירוח נוסף עבור בית קפה או מסעדה. גג מסוג זה יכול להתאים מאוד לסגירת חורף או לטובת הצללה לתקופת הקיץ. הקמת הגג יכולה להשתלב עם רמה אסתטית גבוהה, בבתי אוכל ומסעדות איכות וכן גם בקיוסקים או בחנויות נוחות משודרגות. מגוון רחב של עסקים יוכלו להפיק תועלת מהקמה של גג מסוג זה, בשילוב מערכת תמיכה של עמודים או פתרונות ייצוב חלופיים.

היתרונות של גג אלומיניום מבודד

כעת נרצה לספר על כמה היתרונות החשובים של גג אלומיניום מבודד ומדוע רבים בוחרים בו:

  1. מתאים למגוון פתרונות – הגג יכול להתאים למגוון רחב של פתרונות, שאת חלקם תיארנו בפסקאות הקומות. הוא יכול להתאים גם ליישומים רבים נוספים בזכות הגמישות הפונקציונלית שלו. יכול לשמש בתחום הלוגיסטיקה, אחסנה ועוד. 
  2. קל משקל – גג מהסוג הזה מצטיין במשקלו הקל. זאת אומרת שאפשר להקים אותו בפני עצמו או בשילוב שיטות בניה קלה, ללא צורך בתמיכה מורכבת או הקמת תשתיות יקרות. כך למשל, בסגירת מרפסת, היכן שלא ניתן להקים יציקה כבדה ללא תמיכה מסיבית, את גג האלומיניום אפשר להקים ללא צורך בתמיכה שכזאת. 
  3. הקמה מהירה יחסית – שלא כמו בשיטות בניה רגילות, גג מהסוג הזה ניתן להקים באופן הרבה יותר מהיר. חלק מחלקי הגג מגיעים מוכנים מהמפעל וצריך לבצע את החיבורים והתוספות בשטח. אנשי מקצוע מיומנים מבצעים כל זאת בפרק זמן קצר. משמעות הדבר הנוספת היא חסכון תקציבי. 
  4. מחיר נוח – עלות החומרים וההקמה של גג כזה נוחה ביחס לחלופות הרגילות הקיימות. 
  5. עמידות גבוהה – גגות אלומיניום מבודדים מצטיינים בעמידות גבוהה. הם לא מחלידים, לא צריך לתחזק אותם, אין צורך לבצע עבודות איטום תקופתיות.